Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Tryb i sposób załatwiania skarg i wniosków

Skargi i wnioski

 

Właściwym w sprawach skarg i wniosków dotyczących działalności Sądu Rejonowego w Mławie jest Prezes Sądu Rejonowego w Mławie.

 

 

Skargi i wnioski można składać:

 

1. w formie pisemnej

- w Biurze Podawczym

- za pośrednictwem poczty na adres:

 

Oddział Administracyjny

Sąd Rejonowy w Mławie

ul. Reymonta 3

06-500 Mława

 

pocztą elektroniczną na adres e-mail: adm@mlawa.sr.gov.pl

 

2. w formie ustnej

- osobiście w Biurze Obsługi Interesanta ( w formie ustnej - przyjmujący sporządza protokół, który podpisuje wnoszący skargę oraz przyjmujący zgłoszenie ).

 

 

Szczegółowy tryb i organizację przyjmowania oraz rozpatrywania skarg i wniosków dotyczących działalności sądów powszechnych określa rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 9 maja 2012 r. (Dz. U. z 16 maja 2012 r., poz. 524 ).

 

Drukuj informację